ASBIS OTWORZYŁ FLAGOWY SKLEP BANG & OLUFSEN W SERCU SAN FRANCISCO
Grupa ASBIS (WSE: ASB) – wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań oraz usług ICT i IoT na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) – oficjalnie otworzyła pierwszy showroom Bang & Olufsen w San Francisco. To największy flagowy sklep tej marki w Kalifornii. Otwarcie stanowi pierwszy krok w ambitnej strategii ekspansji Bang & Olufsen w tym regionie. W 2026 roku Grupa planuje uruchomić kolejne salony w Los Angeles i Palo Alto.
ASBIS, poprzez swoją spółkę ASBC, prowadzi 41 luksusowych i premium monobrandowych sklepów w 15 krajach. W tym 34 salony Apple Premium Reseller (iSpace) w 7 krajach oraz 8 showroomów Bang & Olufsen w 5 krajach – na Cyprze, w RPA, Gruzji, Włoszech, a teraz także w USA.
Serhei Kostevitch, CEO Grupy ASBIS, skomentował:
„Razem z Bang & Olufsen otwieramy nasz ósmy showroom tej marki. Zespoły ASBIS i B&O z najwyższą starannością wybierają lokalizacje i projektują przestrzenie, aby zapewnić klientom najlepsze doświadczenie audio-wideo i luksusowego designu. USA to naturalny rynek dla produktów słynących z duńskiego wzornictwa, jakości i wyjątkowego brzmienia. Debiutujemy w Stanach Zjednoczonych, a w pierwszej połowie 2026 roku planujemy kolejne otwarcia w Los Angeles i Palo Alto.”

Nowy sklep Bang & Olufsen w San Francisco zajmuje dwa poziomy i 460 m². Znajduje się pod prestiżowym adresem – 146 Geary Street, w sercu Union Square, w otoczeniu marek takich jak Louis Vuitton, Hermès, Chanel, Tiffany & Co.
Przestrzeń została zaprojektowana tak, aby była immersyjna, luksusowa i osobista. Goście mogą odkrywać strefy odsłuchu i prezentacji, w których produkty B&O są pokazane w aranżacjach przypominających domowe wnętrza – z dziełami sztuki, nowoczesnymi meblami i w pełni zintegrowanymi systemami audio.
Sklep podkreśla skandynawskie korzenie i 100-letnie dziedzictwo wzornictwa Bang & Olufsen, jednocześnie nawiązując do lokalnej architektury. Projekt, przygotowany przez zespół B&O, wykorzystuje charakterystyczne aluminiowe wykończenia, drewniane akcenty oraz subtelne odniesienia do kształtu księżyca z logo marki.

Najważniejsze atrakcje flagowego sklepu w San Francisco:
- B&O Atelier – ekskluzywna usługa personalizacji kultowych produktów audio z wykorzystaniem unikalnych materiałów, kolorów i wykończeń.
- B&O Lifestyle – luksusowe akcesoria modowe i elektroniczne, wprowadzone na rynek w listopadzie 2025.
- Laboratorium personalizacji – możliwość grawerowania monogramów, dat i wiadomości na słuchawkach i głośnikach.
- Premiera limitowanych Beolab 90 – pierwsze 3 z 5 unikalnych głośników stworzonych przez Atelier z okazji 100-lecia marki.
Otwarcie pierwszego flagowego sklepu w USA to kolejny krok ASBIS w budowaniu globalnej obecności i dostarczaniu wyjątkowych doświadczeń premium klientom na całym świecie.
