BREEZY SIGNED AN AGREEMENT WITH MIMARKT

BREEZY PODPISAŁ UMOWĘ Z MIMARKT – AUTORYZOWANYM SPRZEDAWCĄ XIAOMI W POLSCE

Breezy, międzynarodowy dostawca Trade-In, który jest spółką zależną notowanej na GPW ASBISc Enterprises PLC, wiodącego dystrybutora z wartością dodaną, dewelopera i dostawcy produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), podpisał umowę o współpracy z MiMarkt – autoryzowaną siecią salonów Xiaomi w Polsce. W wyniku partnerstwa powstał program wymiany używanych smartfonów dowolnej marki na sprzęt marki Mi, dostępny we wszystkich sklepach MiMarkt w sześciu miastach w Polsce. Program ten będzie obsługiwany przez Breezy.  

Breezy jest wiodącym dostawcą usług typu Trade-In na Ukrainie, w Kazachstanie i Gruzji. Sieć partnerów Trade-In Breezy obejmuje ponad 35 dużych i znanych w swoich krajach sieci detalicznych sprzedających sprzęt elektroniczny, którzy łącznie mają ponad 2000 sklepów.

Współpraca z MiMarkt to debiut Breezy w Polsce po tym, jak firma ogłosiła wejście na polski rynek i uruchomienie w lutym 2023 r. swoich zakładów produkcyjnych w Raszynie pod Warszawą zajmujących 1000 m2 powierzchni. Od tego czasu firma uzyskała certyfikat ISO w trzech obszarach: w dziedzinie systemu zarządzania jakością (ISO 9001), ograniczania wpływu procesów produkcyjnych na środowisko (ISO14001) oraz systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISO 27001). Kroki te umożliwiły Breezy wykorzystanie swojego doświadczenia w rozwoju Trade-In w Polsce we współpracy z wiodącymi graczami rynkowymi.

MiMarkt to autoryzowana sieć sklepów z elektroniką z produktami marki Xiaomi w Polsce. Firma od kilku lat działa na rynku nowych technologii i elektroniki użytkowej, oferując i promując technologie Xiaomi w naszym kraju.

„Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów oraz całego rynku wprowadziliśmy program odkupu smartfonów. Jest to doskonała okazja, aby bezproblemowo pozbyć się starego sprzętu, z jednoczesnym pozyskaniem części środków finansowych na nabycie nowego urządzenia. Wszystkie niezbędne informacje o tym programie klient uzyska zarówno od naszych konsultantów w salonach MiMarkt, również może zapoznać się z nimi na naszej stronie. Uważam, że program ten odniesie sukces wśród fanów Xiaomi jak i innych klientów, którzy do tej pory nie mieli okazji doświadczyć zalet tej marki” – skomentowała Magdalena Plichta, Dyrektor Sieci MiMarkt.

Klient może od razu znaleźć koszt urządzenia w najbliższym sklepie bez uprzedniego wysyłania telefonu i czekania na wycenę. Ekspert ocenia gadżet przed klientem przez maksymalnie pięć minut. Następnie zniżkę można od razu wykorzystać na nowy zakup.

Breezy to dynamicznie rozwijająca się firma, która ma bardzo ważną misję. W obliczu wyzwań środowiskowych uważamy, że zrównoważone podejście biznesowe jest niezbędne. W Breezy wierzymy, że firmy powinny zaprojektować architekturę dobrego wyboru, która skieruje klienta do podjęcia optymalnej decyzji, która przyniesie im nie tylko korzyści osobiste, ale też środowiskowe. Takie podejście jest najbardziej efektywne, ponieważ uwzględnia interesy wszystkich interesariuszy. Trade-In jest doskonałym przykładem takiego podejścia, w którym obie strony wygrywają. Odnosi się do dwóch głównych bolączek klientów: jak pozbyć się starego telefonu i zyskać na zakupie nowego. Jednocześnie Trade-In umożliwia detalistom zwiększenie przychodów, dzięki zwiększeniu sprzedaży wiodących produktów, sprzedaży krzyżowej oraz podniesieniu średniej wartości paragonu. Dzięki temu tysiące urządzeń nie trafią na wysypisko, ale po remoncie otrzymają drugie życie powiedział Andrii Kosar, dyrektor generalny Breezy.

Breezy to spółka, która reprezentuje zrównoważone podejście środowiskowe do produktów elektronicznych w ramach Grupy ASBIS, wiodącego dystrybutora z wartością dodaną, dewelopera i dostawcy produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). W ciągu ponad 30 lat działalności ASBIS wyrósł na silną międzynarodową grupę z oddziałami w 28 krajach, zatrudniającą blisko 2500 pracowników i posiadającą około 20 000 aktywnych klientów w 60 krajach na całym świecie.